Doprava a platba

 Pokud časově omezená akce vyprší, uplatňují tyto cenové podmínky dopravy:

Doprava zboží s hmotností do 20 kg:

  • Zásilková služba PPL: 105 Kč 

  • Osobní odběr ve 200 výdejních místech v ČR přes PPL Parcelshop: 105 Kč 

  • Osobní odběr na naší prodejně v Dolní Lhotě (u Luhačovic): 0 Kč.

 

Doprava zboží s hmotností nad 35 kg

  • Zásilková služba PPL:  (hmotnost zásilky do 40 kg) 210 Kč, zboží doručeno ve 2 balících.

  • Zásilková služba PPL: (hmotnost zásilky 41-60 kg) 315 Kč, zboží doručeno ve 3 balících.

  • Zásilková služba PPL: (hmotnost zásilky 61 - 80 kg): 420 Kč, zboží doručeno ve 4 balících.

  • Zásilky, jejichž celková hmotnost převyšuje 80 kg, budou zasílány dle stejného klíče (viz výše) tzn., že s každým překročením 20 kg hranice bude připočtena částka 105 Kč.

 

Dodací doby

Dodací doby se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Níže uvedené dodací doby tedy platí pro zboží, které máme skladem. Pokud zboží skladem není, jsou dodací doby individuální a budeme Vás o nich na základě Vaší objednávky informovat.

Zásilka (PPL) = zboží expedujeme v nejbližším možném termínu.
Osobní odběr v našich prodejnách = vždy je nutno vyčkat na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možno si jej vyzvednout.

 

Podrobné informace o způsobech dopravy

Zásilková služba PPL:

  • Doručení balíků probíhá zpravidla následující pracovní den po expedici, podle aktuálního vytížení zásilkové služby. Před doručením balíčku Vás bude dopravce telefonicky kontaktovat na čísle uvedeném v objednávce ohledně upřesnění termínu převzetí.

  • možnost zvolení doručení na jeden z více než 200 PPL Parcel shopů po celé ČR. 

 

Osobní odběr:

  • Vyzvednutí na naší firemní prodejně je možné každý všední den: Po, St, Pá: 9:30-11:00 13:00 – 16:00, Ut, Čt: 13:00 – 16:00.

  • Zboží si zákazník vyzvedává osobně, na prodejně je možné platit hotově nebo kartou. 

 

Prosíme, zkontrolujte vždy při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem obal porušen. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Případně doporučujeme převzít balík a ihned jej rozdělat před doručovatelem. Při řešení reklamace dopravy je velkou výhodou pořízení fotodokumentace. 

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Děkujeme za pochopení.

 

Platební metody

Zákazníci mohou využívat tyto druhy platebních metod:

 

Tuzemská platba bankovním převodem:

pro tuzemské platby bankovním převodem slouží číslo účtu: 117317423 / 0300.

 

Zahraniční platba bankovním převodem:

pro platby bankovním převodem ze zahraniční slouží číslo účtu: SWIFT: BACXCZPP ,  IBAN: CZ28 2700 0000 0071 2284 8001.

 

Platba platební kartou

náš platební systém umožňuje zpracovávat transakce z karet Visa a MasterCard.

Online platby a zrychlené převody 

  • U nás můžete využívat online placení přes internetové bankovnictví Raiffeisen Banky (ePlatby), Komerční Banky (Mojeplatba), mBanky (mPeníze) a FioBanky.
  • Pomocí hotovostní platby superCASH lze uhradit objednávky prostřednictvím terminálů společnosti SAZKA, a.s. a České Pošty, s.p.
  • Úhrada přes online účet GoPay.

Platba hotově na prodejně



status